Bäverscouter – när du går i första klass

För dig som går i första klass har vi nu en egen avdelning – Bäverscouterna!

Varje höst vill vi starta starta en avdelning för barn som börjar första klass. Intresserad? Anmäl ditt barn här!

Är du intresserad av att vara med som ledare eller hjälpledare i vår Bäveravdelning? Hör gärna av dig redan nu. Du behöver inte ha varit scout tidigare, även om det såklart underlättar om du har ett intresse av friluftsliv eller liknande.

Hör av dig till scouternalinghem@gmail.com om du kan tänka dig att hjälpa till att starta denna grupp.

Bäverscouter 2023-2024

Hösten 2023 startar vi en ny avdelning med Bäverscouter. Vi ses på tisdagskvällar 18-19 i scoutgården.

Bävrarna byggde insektshotell

Bäverscouterna 2021-2022 byggde dessa fina insektshotell. Det är ett fint exempel på vad vi gör i scouterna.

Två insektshotell på faluröd vägg
Bäveravdelningen 2021-2022 byggde två fina insektshotell som nu pryder väggen på scoutgården och ger husrum till diverse insekter.
Bäverscout 7-8 år