Hyr scoutgården i Linghem

Barnkalas, yoga, spelkväll, möteslokal eller övernattning med laget – det går att ha scoutgården till mycket. De flesta kvällar är det scoutmöten i stugan men på helgerna är den ofta ledig. Då kan du hyra scoutgården.

Observera att scouterna är en alkoholfri rörelse, därför hyr vi bara ut till alkoholfria arrangemang.

Vi har nyligen byggt ut vårt kök och installerat diskmaskin. Det gör att det finns gott om plats att arbeta i köket.

Pris från 400 kr beroende på typ av aktivitet och längd.

Adress: Tulpanvägen 2, Linghem (granne med pizzerian).

Vill du hyra scoutgården, kontakta scouternalinghem@gmail.com

Köket

Köket, vänster sida
Köket, vänster sida. Spis, diskmaskin och dubbla platser för handdisk.
Köket, höger sida
Köket, höger sida. Kyl/frys, rejäl arbetsbänk, micro, kaffebryggare och vattenkokare.

Stora rummet

Stora rummet, vänster del
Stora rummet, vänster vy.
Stora rummet, höger del
Stora rummet, höger vy.

Hyra bord och stolar

Ska du ha en fest, studentmottagning, dop eller liknande och behöver extra bord och stolar? Vi har massor av bord och stolar för uthyrning till bra priser. Kontakta oss så fixar vi det!

Hyra kanoter

Vi har även några kanoter du kan hyra. Kontakta oss för aktuella prisuppgifter.