Bli vem du vill. Bli scout!

Symbol, grönt löv med texten Bli scout nu.

I Scouterna hittar du både utmaningar och nya kompisar. Tillsammans upplever vi äventyr i naturen, upptäcker nya sätt att lösa problem och har kul medan vi utforskar världen. Du är självklart med och bestämmer vad vi ska hitta på.

Är du nyfiken på scouterna eller vill bli scout i Linghems scoutkår kan du göra en intresseanmälan (inte bindande). Fyll i uppgifterna nedan så hör vi av oss till dig. Fält som är markerade med * är obligatoriska.

I några avdelningar har vi kö just nu. Som ideell förening är vi beroende av frivilliga ledare. Har du som vuxen möjlighet att hjälpa till? Då kan fler barn vara med i scouterna. Du behöver inte ha varit scout själv för att bli ledare. Tack för att du engagerar dig!